TVP2 emituje reklamy junk food. A otyłość u dzieci ? Będzie program. A jakie przy nim będą reklamy

0
410

Sharing is caring!

Media tradycyjne i cyfrowe są na pełne reklam śmieciowego żarcia. Każdy program dla dzieci i nastolatków jest obudowany blokami reklamowymi pełnymi zachęty do kupienia produktów, które szkodzą młodym organizmom, a przynajmniej są dla nich nieodpowiednie. Eksperci nawołują do opamiętania (Patrz video na dole strony: „Reklama psuje nawyki żywieniowe – dr Anna Januszewicz), ale kasa jest silniejsza niż rozum.

Dlaczego o tym wspominamy? Od września 2016 TVP2 ma emitować program „Kochanie, ratujmy nasze dzieci”, wzorowany na brytyjskim „Honey, We Are Killing The Kids”. Gra słów w tytułach ma symboliczne znaczenie?

Jednak i bez tego programu, warto postawić pytanie, czy publiczna państwowa firma, która podobno realizuje jakaś misję, musi bombardować nasze dzieci i młodzież reklamami produktów typu fast food?

BRAK KOMENTARZY

Dodaj komentarz